Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Генсіцька-Антонюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Генсіцька-Антонюк Н. 
Психолого-педагогічна проблема формування гендерної ідентичності у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Генсіцька-Антонюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_32
Проаналізовано джерельну базу дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Виділено основні групи джерел дослідження зазначеної проблеми, що є фундаментом написання історико-педагогічної дисертації. Зважаючи на велику кількість опрацьованих джерел, охарактеризовано одну з виділених груп, що включає інтерпретаційні джерела, а саме: монографії, брошури, статті, присвячені досліджуваній темі або дотичні до неї. Джерела схарактеризовано за такими підгрупами: праці зарубіжних дослідників гендерної проблематики, праці, що розглядають філософсько-теоретичні засади культури й освіти та їхній вплив на гендерну складову освіти й виховання, праці з гендерної психології та праці з педагогіки.Проанализированы источники исследования проблемы отображения гендерных особенностей личности в учебниках по математическим дисциплинам (конец ХХ – начало ХХІ в.). Выделены основные группы источников исследования указанной проблемы, являющиеся фундаментом написания диссертации по истории педагогики. Учитывая большое количество изученных источников, охарактеризована одна из выделенных групп, которая включает интерпретационные источники: монографии, брошюры, статьи, посвященные исследуемой теме. Представленные источники охарактеризованы по таким подгруппам: работы зарубежных исследователей по гендерной проблематике, работы, которые рассматривают философсько-теоретические принципы культуры и образования и их влияние на гендерную составляющую образования и воспитания, работы по гендерной психологии и работы по педагогике.The research source base of the Problem of Reflexion of Personality Gender Peculiarities in the Textbooks of Mathematical Disciplines (End of the ХХ – Beginning of the ХХІ Century) has been analyzed in the article. The main groups of the research source base of the indicated problem which is the basis for writing historic-pedagogical dissertation have been singled out. Paying attention to the great number of studied sources, one of the singled groups has been characterized, that includes interpretative sources, namely: monographs, brochures, articles, devoted to the explored topic or which are tangential to it. The submitted sources are divided into such sub-groups: the works of foreign researchers on the problem of gender, the works examining philosophic and theoretical principles of culture and education and their impact on the gender component of education and training, works on the gender psychology and works on pedagogics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.903 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_31
На основі результатів психолого-педагогічних досліджень у контексті ідей В. О. Сухомлинського здійснено аналіз проблеми впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості.На основе результатов психолого-педагогических исследований в контексте идей В. А. Сухомлинского осуществлен анализ проблемы влияния содержания школьных учебников на гендерную социализацию личности.Annotation is based on the results of psychological and educational research in the context of ideas V. A. Sukhomlynsky by analysis of the problem influence the content of school textbooks on gender socialization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.682 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Генсіцька-Антонюк Н. 
Гендерна освітня політика держави та її відображення у шкільних підручниках (1991–2012 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Генсіцька-Антонюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.651 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Генсіцька-Антонюк Н. 
Гендерний аналіз сучасних підручників з математики в контексті ідей В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. Генсіцька-Антонюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Особливості гендерного аналізу шкільних підручників з математики [Електронний ресурс] / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.069 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Основні аспекти теорії підручника та підходи до розробки дидактичних засад його створення [Електронний ресурс] / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Процес розв’язування текстових математичних задач як засіб розумового виховання учнів [Електронний ресурс] / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.74 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Генсіцька-Антонюк Н. 
Погляди українських педагогів на розробку дидактичних засад творення підручників з математики [Електронний ресурс] / Н. Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні. - 2021. - Вип. 13(1). - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2021_13(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.725 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Генсіцька-Антонюк Н. 
Формування умінь старшо-класників розв'язувати тригонометричні рівняння [Електронний ресурс] / Н. Генсіцька-Антонюк // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 4. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського